Morsevenkizz 19 gün oldu sezeryanla mecburi dogum yapalı göbek altı çatlaklarım var ve az var sanıyordum doğum yapana kadar tabii günler geçti ama hala acıyor çatlaklar çözüm bulan var mı???
Morsevenkizz Woody şuan açıkça catlakla görüntüyle işim yok sezeryan yaram iyileşti ama çatlaklar hala acıyor o aci geciyor mu eğil doğrul bile esiyet olmaya başlıyor bazen