Admsmyrgktg İçinde prospektüsü çıkmadı kutusunda da 4-10 yaş arası çocuklar için diyor yeni doğan bebekte kullanılır bu değil mi doktora da sormadan aldım ben sağlık ocagının verdiği iyi gelmedi diye. Kullananlara sormak istedim bilen yazarsa çok sevinirim
Sasah1441 Admsmyrgktg bize Dr önermişti canım kan ilacını kullandık yeni değiştirdim ama içinden kağıt çıkmıştı diye hatırlıyorum 🤔 yaş sınırı yazıyor ama Dr kullanabilirsiniz demişti
Deletedmom305 Admsmyrgktg bizim de doktorumuz verdi. İki aylık bebeğim. Devit bizede yaramadı Kadın doğumcum devit3 ü sen iç dedi.
baturalpim Admsmyrgktg evet oyle yaziyo zaten demirde de oyle yaizyo mesela doktorum ustunde oyle yazacak bebeklerede kullaniliyo merak etme demisti
Admsmyrgktg Belinayyy bizde ocean bide kullandığımız gün ishal yaptı sizde böyle bir durum oldu mu Ftmgk Deletedmom305 Belinayyy Deletedmom305
Belinayyy Admsmyrgktg biz 1 aylikken başlamıştık 15 gun devit3 kullandik gaz yapti doktora sordum yapabilir dedi ocean onerdi ginde 1 puf yada 3 damla kullaniyoruz
Deletedmom305 Admsmyrgktg . Yani bize olmadı takviye edici gıda diyor zaten öyle yazıyordu galiba evde değiliz şuan unuttum.bitkisel sorun olmuyor dedi gittiğimiz bütün doktorlar.
Arasannesi Admsmyrgktg evet ıcınden herhangı bır kagıt prospektüs falan cıkmıyor. Yaş aralıgıno sekılde yazsa da yenıdogan bebekte de kullanılıyor 10 kg a kadar 1 damla seklınde verılıyor
Duygusm Admsmyrgktg Evet öyle yazıyor, aldığınız doğru. Devit biz de kullandık, kızımda çok huzursuzluk yaptı ve bıraktım. Zaten içeriği de temiz değilmiş, sonradan öğrendim. Doktorumuz Ocean önerdi.
Admsmyrgktg Duygusm ishal oldu kullandığımızda gün aslında çocuğum rahatladı çnkü önceden sıkıntımız vardı ama yinede insan bi tedirgin oluyor sormak istedim sizde böyle sorun oldu mu peki