Selvaelyennn mayo bezler arasında bence en iyisi huggies kesinlikle. Normalde prima kullanmama rağmen primanınkinden hiç memnun kalmadık. Kumu, çöpü içinde biriktiriyor. Sleepy’inin ve canbebe’nin kalitesi hiç iyi değil, çişi kakayı geçirdi malesef.
iki senedir huggies kullanıyoruz çok memnun kaldık. Hem yanlarından da ayarlanabiliyor. Tekrar tekrar yapışıyor kenarları.