meslis Merhaba oğlum 13 aylık vücudunda döküntüler var 20 gündür dr alerjik reaksiyon dedi zrytec damla verdi fakat şimdi prospektüsünde 2 yaş altı uygun değildir diye okudum. Kullanan var mı acaba?
Zynp24 meslis aynı şekilde kızım da 13 aylık isilik gibi alerji gibi bir şeyler çıktı doktor zyrtec verdi ama bende nette okudum yan etki falan diyo 2 yaş altı kullanmayın diyor.. Doktora soramadım henüz varsa kullanan ben de bekliyorum yorumları
Zynp24 Nesrina merhaba herhangi bir yan etkisi oldu mu acaba.. Bende kullanmaya başlıcam ama tedirginim
HungryWolf Sadece uyku yapiyor bende aksam yatmadan veriyordum hemde rahat uyuyordu valla cok guzeldi 😁
happygoky meslis biz ara ara kullanıyoruz problem olmuyo doktora sordum ben 2 yas altına az doz veriyoruz dedi mesela 3 olcekse 1 gıbı
Mom090 meslis ben kullanıyorum 15 aylık kızım ilaçların büyük kısmında 2 yaş altı sakıncalı yazıyor biz 1 ml ve şurubunu kullanıyoruz doktorununun önerdiği şekilde kullanabilirsin ✌🏼
Lokumumm meslis ben kullandım doktorun dediği ölçüde verirseniz sıkıntı olmaz boyuna kilosuna ölçü belirliyordur bana bebekte sakinlik uyku olur demişti ama olmamıştı🙄