Baby_Mila Yaaa :(( Üzüldüm çok ama inanıyorum ki bizim bebeklerimiz daha güçlü olAcak hayata karşı.. İlk 1 hafta her emzirmemde parmağını gördükçe ağlıyordum. Sonra düşündükçe şükretmem gerektiğini anladım. Kolay değil gerçekten, çünkü ben hep ilerisini düşündüm . Oyun oynarken , okula giderken nasıl olur, zorlanır mı falan diye.. Ama Allah daha büyük acılarla sınamasın hiçbirimizi , Rabbim şifa versin tüm evlatlara🙏🏽