Deletedmom44 Mgtlh benim bebeğimizde cildi çok kuruydu doktorumuz linola losyon önerdi her banyodan sonra sürüyoruz çok güzel
Mavibattaniye Deletedmom44 ay bunu ben de kullaniyorum cok sukur hamd olsun cok faydasini gordummm kesinlikle ben de oneriyorum uc kere minik minik surdum uc kullanimda gecti
Nltka Biobabyi tavsiye ederim şampuanı göz yakıyor sırt üstü gözüne değmeden yıkıyırum ama efsane nemlendiricili bir şampuan tavsiye ederim konaklarımız bile gitti hiç taramadan hemde
Mavibattaniye Mgtlh bendeki boyle degildi canim ya sadece soyulma oluyordu bi tik putur puturdu bence dr gorsun bir sey kullanmadan