meza Bebegim 5 aylık 5 ayına 10 gün varken dış patlattı şimdi sanırım ikincisini patlaticak ama çok huysuz kanguruylayiz bütün gün ama o acı çektikçe içim gidiyor diş çıkarma k için keşke 7 aylık olsaydı daha çok küçük acı çekmesine dayanamiyorum
Deletedmom50 meza erken bitirir inşallah ne zaman cikarirsa çıkarsın ayni acı cnm inşallah acısız çıkar diğerleri ❤️
Kullanicininbiri meza bizde 5,5 aylıkken cıkardık. Şu an 8 aylık 6 dişimiz var. ne kadar erken, çıkarırsa o kadar iyi annesi. bol bol yogurt ver. diş kaşıyıcısı varsa 15 dk buzdolabına koy sogusun öyle ver damaklarını rahatlatır.
Misirekmegii Tetagil diş granür ü kullandım netten yorumlarını falan okuyun içinize sinerse alırsıniz
Hanis Benim kızım da 5 ay 5 günlükken ilk dışını cikardi şuan 6 ay 5 gunkuk ikinci disimiz çıktı sıcaklarda çok zor oluyor ateş falan zor bı süreç Allah bebişlerimizin yardımcısı olsun ❤️