Bubuu canim benimde tam 20 ay var. kizim temmuzda 2 yasina girecek oglum 4 aylik. oglan gene rahat emdir koy ama kizim zorluyo sadece bahcen varsa cikart yada balkonun. ilgisini dagitcak seyler ver. yemek yedirmelerini digeri uyurken yaotir sadace onunla ilgileniyomis gibi yaap. digeri henuz kuvuk anlamaz sevgiden o yuzden olabildikce buyukle ilgilenki kiskanmasin. ev islerinide genelde aksam yatttiktan sonra yaap. ve olabildiginde erkn yatirmaya ozen goster en gec 10 da ikiside uyumus olsun