Ftmvrs13 Göğsüme salça sürüp uf olmuş dedim.Böyle yöntemleri çok doğru bulmuyorum aslında ama mecbur kaldığım için bu şekilde yaptım.Kızım da öyle görünce emmek istemedi.O gece doğuma gittim ve 2 gece hastanede kaldım,bu süreçte kızım beni görmediği için unutması daha kolay oldu.Emmeden asla uyumayan kızım hiç huysuzluk yapmadan babasının kucağında uykuya geçmişti bu süreçte.Allah yardım ediyor ❤