mylmz Bebegim 10 aylık icinde durmak istemedigi icin kullanmadık. Sıfır gibi kutusu duruyor yağmurluk vs hic acılmadı. Puseti oto koltuğu olarak kullanılıyor suan 3bin üzeri fiyatı var 1900 tlye satacagım ilgilenen olursa
nilbuglem mylmz bu fiyata alıcı bulmanız zor olabilir aynı arabadan bende sattım nacizane bir fikir sadece ☺️
Ates_mami mylmz üstte kalsın diye yazıyorum. Alacak olana hayırlı olsun şimdiden. Bizde fit kullanıyoruz. 1 çocuk büyüttü. Şuan ikinciyi büyütüyor. 3. De yolda onu da büyütecek inş 🙏 sağlam kullanışlı bir arabadır