Deletedmom_36 sufflee ilk basta oyleydim esim kucagina alsa istemezdim simdi 1 yasinda kizim babana gitsene biraz diye dil dokuyorum🤷🏻♀️
Deletedmom3 sufflee 🤭 Yorulmayan bi annesin o zamannn 😂 Yorulsan, bebeğini birazda eşin tutsun istersin kıskanmazsın sanki 😂💙🌼
Yagmurasaf sufflee benim ki 6 aylık olucak yarın eşim işten gelsinde biraz dinlensem diye yolunu gözleyenlerdenim bendee 😂
Karalahana sufflee İlk başlarda bende öyleydim. Taaa ki yürümeye başlayana kadar şimdi her gün kocam gelse de biraz o baksa diye bekliyorum 😂
Cihangiriinannesii sufflee 4 aylık 😀 aslında bir yandan eve gelse de babasına kitlesem diye bakıyorum ama bir yandan da adamın kucağındayken bile kıskanıyorum 😂
Karalahana sufflee İnan tuvalete bile bırakmıyor yemek yapıyorum ayağımın dibinde eşime verince rahat ediyorum biraz da olsa tabi emmek isteyene kadar. O da dakka başı emdiği için çok da rahat edemiyorum 😂
GUBILIK sufflee ben diyorum ki esımle oglum tatıle gitsinler ben kafa dinliyim 😂 ya da tam tersi işte siz soylemeden diyim :)