[silindi] AhsenMasalYnk 1-0 olsun bizim olsun 🙈 Şaka bir yana şu devirde gerçekten çocuk büyütmek çok zor. Hem maddi hem manevi. Benim kızım geç geldi ama geldi. Rabbim isteyen dileyen herkesin gönlüne göre versin, kucaklarını boş bırakmasın 🤲🏼💐
Melikeyigitemre AhsenMasalYnk bende 2 taneden yanayım aslında kayınvalideminde iki çocugu olmuş biri eşim biri görümcem bence gayet iyi ama eşim fazla istiyor galiba 😆😆
tgc AhsenMasalYnk iki kızım var yeter bence maddi yönü geçtim piskolojik yönü de var bunun ikisi büyüsün de çok zorlanıyorum şuan büyük 25 aylık küçük 4.5 birbirlerine yterler ins