Kızlar malum havalar çok sıcak bebek ile bulunduğunuz odanın camını açıyor musunuz ? 15 günlük hasta olur diye çok korkuyorum 😫 Başka bir odaya götürüp öyle camı açıyorum sonra camı kapatıp öyle odaya getiriyorum ama ne fayda… diğer odaların camlarını açıp evi havalandırmaya çalışıyorum ama sıcaktan kan ter içimde kalıyoruz 😥