Derineda Balteknem bende hep.korkardjm yüz üstü uyuya kalırsa diye ama merak etme öyle kalmıyorlar kendileri hallediyor o işi 🤣 8 aylık bebeğim gece uyandığında yatağında oturur pozisyonun da buluyorum 🤣🤣