Og8220 bunu kim dedi. Verem aşısı değil o rota aşısı. O da alerjiyi artırabiliyor o yüzden yapılıp yapılmayacağını aile doktor ile belirliyor. Bir de yumurta alerjisi olanların kızamık aşıları genelde hastane ortamında kontrollü yapılıyor. Ya da erteleniyor. Onun dışında riskli bir aşı olduğunu duymadım.