TalentedMom Merhaba Anneler, Ben Hipp Combiotic kullanıyorum teneke kutuda kalmadığı için karton kutuda aldım ama onda Organikyazıyor farkı ne acaba ?
esma_huma17 TalentedMom sadece gramajları farklı kutudaki 300 tenekedeki 350 gram bende hip kullanıyorum teneke bazı eczanelerde bulunmuyor kutu alıyorum o zamanlar
Denizdemirr TalentedMom kutudakilerinde organiği var e bebekten yada internetten bulabilirsin hee yerde hipp in organik yazan ı vae ama combiotic organik e bebekte vs var combiotic diğerine göre bi tık daha pahalı ve sadece gaz yapmıyor farkı buydu sanırım
Z-uma TalentedMom benim bebeğim prematüre taburcu olduktan sonra aptamil kullanıyordum gaz ve kabızlık yaptı arkadaş tavsiyesiyle hipp e geçtim kabızlıhına birebir gelmişti combiotic olan küçük boy alıyorduk. Büyük boy alalım DİE karton kutuda aldık sadece combiotic değildi bebeğim onu içince aşırı agladı kabız oldu 2 gün verdim birdaha vermedim o mamayıda attım hemen combiotic aldım tekrardan ve 10 gün öncesine kadar hipp kullanıyordum. Bizim için farkı bu oldu tecrübe olarak 🤗
Happygirl8 TalentedMom mühendisoğlunun değerlendirmesine göre combiotic yazan iyi ama sadece organik yazıyorsa o iyi değil içinde sakıncalı katkılar var tabloda kırmızı ile gösterilen 🙂
Deletedmom348 TalentedMom Evet Farklı ben mi yanlış biliyorum acaba diye düşündüm. Bg store da uygun fiyatlar bakabilirsiniz
Deletedmom348 TalentedMom Evet ben ordan sipariş verdim birde evdeeczane.com var 10 paket daha yeni geldi. 2021 son tarihleri hep
Trkanmete TalentedMom Bende hipp mama kullanıyorum. İçeriğine baktım içerik olarak farklı dikkat ederseniz. Hipp mama içeriğini yenilemiş.
TalentedMom Trkanmete kullanalı saha 1 ay olacak bilmediğim için yanılgıya düştüm farklıymış içerikleri