Iclalgoleli Kızlar doğum yapalı 15 gün oluyor sezeryan oldum ne zaman korse takmaya başlayabilirim bugün doktora gittim ama sormayı unuttum
Asilinnnannesi Iclalgoleli bana korseyi 2.gün tak dedi oradaki hemşireler ama ben cesaret edemedim açıkçası. Ama eve gelince taktım sizde takın çok faydası oluyor göbeğin toparlanması açısından
Nuralicihangir Iclalgoleli bende 10 gün oldu dr artık korse tak dedı eşim alıcak takıcam inşallah korkucak bısey yok ya
Jeunemere Iclalgoleli ben de sezaryan oldum ama doktorum lohusalık bitene kadar takma dedi oradaki kaslara zararı olurmuş
Berrakalin Doğumdan bir hafta sonra muayene edip , dikişleri aldı. Korse takabilirsin dedi. Hareketlerinizide baya kolaylaştırıyor korse.
Iclalgoleli Berrakalin estetik dikiş zaten alınacak bir dikişimde yok takayım o zaman ben de korktum açılırmı acaba falan diye
Berrakalin Iclalgoleli siz Doğum sonrası kontrole gittiniz mi ? Çok sıkı olmayan birşey kullandım ben , karnımı biraz topladı ve hareketlerim kolaylaştı .
Iclalgoleli Nuralicihangir nasıl bi korse kullanacaksın https://imgyukle.com/i/CdVAky şuna benzer aldım ben de ama
Berrakalin Iclalgoleli dikişleriniz iyileşmiştir , aslında doktorunuzu arayıp sorma imkanınız varsa daha iyi yönlendirir
Nilnil Iclalgoleli 4. Gün taktım sezeryan dogum yaptım hxbir sorun. Yasamadım cok skur aksine rahatlatıyordu sıktıgı icin acıyı dha az hissediyordum