MasalAda hangi uyku tulumunu aldınız? Kalınlığı önemli. Oda ısısı önemli bu sorunun cevabını vermek için. Bende lcwden aldım ayaklı en kalın olanını içine sadece askılı çıtçıtlı zıbın giydiriyorum üzerinide örtmüyorum adı üstünde uyku tulumu yani üzerini gece çok açtığı için giydiriyoruz zaten oda ısısı da 22/23 lerde