Anne13 nimenrix yaptırdım 7. ve 16. aylarda bexero 2 yasından sonra dedi doktorumuz havale öyküsü var bebeğimin 9. ayda kızamık asısından sonra riske atmayalım çocuğu 2 yasa erteleyelim dedi ama bexero çok ateş yapıyor kaç gündür bi çok post okudum yaptırıp yaptırmamakta kararsızım sanırım yaptıramayacağım