Mrb anneler; bebegim 6 gün sonra 4 aylık oluyor beşin içinde yani. Kendi kendine dönebiliyor. Yüz üstü yatırınca ayaklarıyla ittirip biraz ilerliyor ama elleri arkada kaldıgı için o kadar çabalıyor😁 benim sorum ortalama kaçıncı ayda emeklemeye ve desteksiz oturmaya başladı bebekleriniz?