Berfin988 https://imgyukle.com/i/CAdxsR Kızlar mama hep böyle oluyor sıcaktan galiba buz dolabında saklasam kutusuyla sıkıntı olur mu bu durumu yaşayan varmı
Asilinnnannesi Berfin988 benimde aynı ama sebebini bilmiyorum. Marka da aynı bu arada. Bilen varsa bende öğrenmiş olurum
_Nehirim Berfin988 sıcaktan olduğunu pek sanmıyorum mamaların ağzı açıldıktan sonra belli bi kullanım süresi var havayla temas ettiği için sonrasında bozuluyor diye biliyorum benimde sonlara doğru bu şekilde topaklanma oluyor mesela 🙄
Ecrinbzkrt Benımde aynı oluyor ben her seferınde yapcagın sıra dolaptan cıkartıyorum serın yerde tutun ılk zaman dısarda tutuyodum bende
Asl_35 Berfin988 benim kullandığım mamada böyle sorun yaşamadım ve hep dışarıda. Dolapta saklamam aptamil çok şekerli bir mama o yüzden olabilir
Koalammm Berfin988 buzdolabında mama saklanmaz nemlenip yine aynı şekilde olur. O kadar mama aldık hiç karşılaşmıyorum böyle bir şeyle ama serin yerde tutmaya çalış