Derya_mustafa 45. Gün bitecek bugün, daha yeni toparlıyorum kendimi. Herşeye kafayı taktım, hele ilk günler çok ağladım sütüm tıkandı 🥺 akmadı. Bebeğime mama verdim 2 gün. Eşimle çok kavga ettim, sürekli insanların akıl vermesi bana battı artık bebeğimi alıp evi terk edecektim. Sağlıklı olmaya şükrettim hep dua ettm bol bol ama hala daha en ufak bir şeyde patlıycak gibi oluyorum. Çok normal, ben çok zor lohusalık yaşıyorum o yuzden anlıyorum. Burda malesef senin yapabileceğin birşey yok. Çevrendekiler anlayışlı olup senin gönlünü yapacaklar, umarım benim gibi kötü psikolojiyle geçirmezsin🙏🏻