ayis Ben normalde Biogaia kullanıyorum ama bu ilacıda çok duyuyorum bi de Biogaia çok çabuk bitiyo ve de pahalı bu ilaçta bitkiselmiş bunu kızıma kaç damla vermem lazım kızım 2 ay 5 günlük
Zeynepaysimam ayis kızım doğduktan sonra yaklaşık 2. Ayına kadar kullandık. Ölçekli şırınga gibiydi bizim ki 2 ml veriyordum , bize bayağı etki ediyordu iyi gelmişti
MltmBrkn ayis Ben şurubunu kullanıyorum sabah öğle akşam 5 ml yani 1 tatlı kaşığı kadar ama içinde ölçeği var zaten
eliffozpogda Canım nurse çok iyi bir bitkisel şurup. Sen hangisinden aldın colex şurup mu ufak zeytinyağlı damlasımı ?
Zeynepaysimam Zeynepaysimam yanlış yazmışım 1 ml veriyordum ilk başlarda 2. Ayına doğru 1,5 ml veriyordum
Zeynepaysimam Günde de en fazla 4 defa veriyordum ama bazı zamanlar 1 kere vermişliğim bile var kızımın gaz durumuna bağlı olarak değişiyordu ama en fazla 4
eliffozpogda ayis bak bide ne diycem relactac diye bir damla var istersen doktorunla görüş birde onu dene aslında ben en çok fayda ondan gördüm çok şükür. Sonra nurse
bebisimbenm ayis colex olano.kullandim canim ve bizim bütün derdimizi çözdü 15 gun kullandım sadece ama yetti.. gunde bir defa 1 ml veriyordum .. ondan sonra zagen gazini kakasini yapmayı öğrendi cok şükür
CaganBulut Biogaia, bağırsak düzenleyici bir ilaç nurse Harveys ise gaz ilacı biogaiayı genelde sezeryan ile doğan bebişlere veriyorlar annenin karnından çıktığı için bilmem ne bakterilerini alamıyormuş bebiş ama vajinal doğum yapan annelerde bebek vajinadan o bakteriyi alıyormuş doktorum söylemişti bizde kullanıyoruz gaz sancımız vardı ilk ay nursenin şurubunu vermişti doktorumuz bize iyi geldi ama çok gaz problemimiz yok allahıma bin şükür 🙏🏻 O yüzden düzenli kullanmıyorum
ayis CaganBulut Ben normal doğum yaptım ama bana Biogaia verdi doktor o da işe yarıyo ama küçük çok çabuk bitiyo ve de pahalı eşim sağolsun alırım sıkıntı olmaz dedi ama ben diyorum bi Nurse Harveys i bi de deniyim
ayis eliffozpogda Tamam onuda sorarım bi de kalça çıkıklığı kontrolüne götürücem pazartesi inşallah bi şey çıkmaz