Me_terve evet normal beşik lazım. Bizim beşik de hamak beşik gibiydi. Ama biraz daha yüksekti. Bir kere düşmek üzereyken kolundan tuttum. O yüzden ne olursa olsun bir şekilde alışacak dedim beşiğe. Eğer ufaktan da ayağa kalkmaya başlamışsa bence beklemeyin uyku eğitimi için. Ağlatmadan uyku eğitimiyle ilgili yazılara, kitaplara bakabilirsiniz dediğim gibi. Öncesinde uyku rutinleri oluşturma, ağlatmadan bebeğe kendi kendine uyumayı öğretmeyle ilgili çok güzel bilgiler var. Uygulanabilir şeyler