Merhaba hanımlar bebegimin yüzünde eğzama var doktor kremler filan verdi ama geçmiyor sürekli azıyor kaşındıryor sürekli kaşıyor yara yapıp kanatıyor başına böyle bişey gelen var mı nasıl geçiyor acaba süt alerjisi diyetini mi yapsam diye düşünüyorum ne yapabilirim acaba