tosbikannesiii Kızlar 9 günlük olduk bebeğimle uyanınca emziriyorum doymadığı zaman da mama veriyorum sarılık sıkıntısından dolayı korkuyorum çok uzun uyumaz uyanır sizce ne kadar aralıklarla emzirmeliyim
aksu5334 tosbikannesiii 3 saatte bir emzirdim ilk günden beri ve sarılık vs bi sıkıntı yaşamadım sürekli emzirince özellikle geceleri çok sık uyanabiliyolar. Rahat etmen açısından önemli 😊
AybarsMomy tosbikannesiii benim oğlum da 6 günlük. Uyanmıyor gündüz ne yaparsam yapayım sarılık olmasın diye emzirmeye çalışmaktan bende bayılıcam artık uyurken emmiyor mama verdim onuda yemiyor sütümü sağıyorum kaşıkla veriyorum onuda yemiyor . Gece hep uyanık ama 🤷 bi gün güzel emiyor ertesi gün ağzına almıyor anlamadım bende napcam
Berrakalin tosbikannesiii doktorumuz , kızımda yenidoğan sarılığı varken en geç 3 saatte bir emzirin. Uyanmaz ise uyandırın demişti. Sarılık uyku hali yapıyor. Geçmiş olsun.
nrtn1234 AybarsMomy benim oğlum da öyleydi lütfen zorla da olsa uyandırmaya çalışın, sarılık olmuştu benim oğlum, topuğuna vurarak uyandırıyordum, çok zor günlerdi:(
Buglemcim20 Ben doktoruma sormuştum 3-3.5 saat normal demişti. Çok şükür bizimki acıkınca kendi ağlıyor. Bazen 2 saatte ağlıyo emziriyorum geri uyuyo. Eğer memeyi güzel alıyosa doyduğun eminsen uyandırma demişti doktor
AybarsMomy nrtn1234 çok uğraşıyorum inan burnunu sıkıyorum topuklarına vuruyorum ayaklarını gıdıklıyorum sütümü ağzını açtırıp ağzına sıkıyorum tadını alıp ağzını açsın diye yok asla gözünü açmıyor akşam olunca da kapatmıyor sabaha kadar uyanık .
Ssemass tosbikannesiii 2 saatte bir emzirmelisin canım gece uyuduktan sonra 3 saate çıkarabilirsin bana doktorum o sekilde söylemişti ama yine de doktoruna danış
Buno tosbikannesiii 40 i cikana kadar 24 saatte toplamda 3 kez 1 er tl büyüklüğünde kaka yapiyorsa bu doyuyor demektir. 9 gunluus bebeginiz daha midesi kucucuktur sütunuz de büyük ihtimalle hala kolostrum seklinde geliyordur. 40 i cikana kadar bebekler annelerinin koynunda yasar zaten. Daha yeni gelmis dunyaya cok normal bol bol emzirin