Daha önce de aynı dertten yakınmıştım ama hiçbir çare olmadı. Bebeğim 29 günlük ama biz hiç ağzından gaz çıkartamıyoruz evde kaç kişi varsa emdikten sonra alıyoruz omzumuza dizimize hiç gak yapmıyor sonra uyuyor ve uykuları mahvoluyor sancıdan. Artık öyle bitkin oldu ki bebeğim omzumuza aldığımız anda ağlamaya başlıyor asla sırtının sıvazlanmasına veya vurulmasını istemiyor. Ne yapabiliriz bu ağızdan gaz nasıl çıkartabiliriz lütfen yardım edin