Kızım 3 aylık olur olmaz huysuzlanmaya başladi iyi kötü bi düzeni vardı. Şimdi gündüzleri hiç uyumuyo sadece emerken uyuyor ama memeyide ağzından çikariyo iki de bir ağlıyor zar zor memeyi emiyo sancısı ve gazi var sürekli kivraniyo emerken cok huysuzlandi ne yapicam bilmiyorum😔😑