Premses- Zeynepduruu ben tam 6 aylıkken odasını aydirdim her uyku saati geldiğinde geceliğini giydirip öpüp yatağına koydum böylelikle alisdi diğer beşiği çok Küçüksu mecburen odasına geçmek zorunda idik iyikide gecmisiz uyanınca kendisi sesleniyor gel beni aldı diye 😂
Deletedmom388 Zeynepduruu Biz 6.ayda ayırdık ama kamera kullanıyorum ne olur ne olmaz diye.Gayet de güzel uyuyor.Çünkü çıt sesinden uyanıyordu uykusu hafif böyle onun için daha iyi oldu🌸
Bulutbey Zeynepduruu bence ideal bir ay 6. Ay. Ben 5 aylık olduğunda ayırdım. Odasına, yatağına alıştı bile 2 ayda. Uyandığında yataktaki oyuncaklarla oynuyor. Sıkılınca sesleniyor 😅 gidip alıyorum
Khumar_cafar Bence saha çok erken. Ben 2 yaşından önce odayı ayırmayı düsünmüyorum. Ayrı yatakta uyuya bilir ama ayri oda bir az erken gibi.
Zeynepduruu Khumar_cafar normalde bende düşünmüyordum ama evimiz çok sıcak onun olduğu odada pervane çalıştırmak istemiyorum daha önce bronşit geçirdi dokunur diye korkuyorum ama bu sefer biz uyuyamiyoruz sıcaktan ne yapicagimi şaşırdım
Khumar_cafar Zeynepduruu bizim evde 1 oda 1 salon. Diger odada klimayi çalistirip oyle uyuyoruz. Mebcur ev kucuk hava sicak. Bi sekilde kilimadan korumya calisiyorum.
Deletedmom350 Zeynepduruu ben 2.5 aylıktı ayırdım odaları. kendi yatağında kendiliğinden deliksiz uyuyor. bunu kendisi istedi. odamda zaten çok yakın gık dese açıyorum gözlerimi. şuan 4 aylık çok da güzel gidiyor.