Eylulnefes41 aslinda her bebege farkli mamalar dusuyo. Yani bazisina gaz yapan digerine yapmiyo. Sonradan mamaya baslayanlar deneyerek biliyo. Ben ilk gunden mama kullandigim icin sanirim bebegimin midesi falan ogrenmis oldu birine. SMA kullaniyorum cok memnunum. Zaten doktorumuz da anne sutune en yakin mama o demisti. Ama cogu bebekte kabizlik gaz yapiyomus biz yasamadik