Gunes55 benomde sezeryandı 3. gun geldı sutum en başlarda akıyodu sutum ama şimdi olsada akmıyı tek sagımda 50 ml toplam anca cıkıyo ılk sagdıgım zamanlar 45 ml cıkıyodu tek gögüsten ama doktorumuız sag olsun kılo almı iyi değil dedı mamaya başlattı mama meme dengeyı kuramadıkca hala bıle tam kuramadık tam ama ac mı kaldı yok cok mu yedı derken olanıda kaybetmek uzereyım sanırım kılo almasada boyu iyiydi herkes boya gidiyor dıyodu ama doktor benı teleşlandırdı oda sütüme yaramadı.