Kızlar işlem sırasında uyuşturulmasına rağmen ağladı. Eve geldik uyuya kaldı uyandıktan sonra kıyametleri kopardı. İlaclarını kremlerini sürdüm fayda etmedi en son fitil verdim ağlamaktan sızıp kaldı. Sizce bu normal beklenebilir bişey mi. Sizinkiler nasıl geçmişti