BusraG Bu mamayı kullanan var mı? Sma ve aptamil gaz yapıyor. Doktorum bunu önerdi. İlk kez duydum ismini
Gizemiray02 BusraG kızım 10 gün emdi beni ve direk evolviaya başladım 1 buçuk yıl kadar kullandik gaz kabızlık vs bi sorun yaşamadı bence çok güzel bi mama pahalı
VDL-61 Bebelac nutrikonfor kullanın gaz yapmıyor.ben kullanıyorum.kızım çok gazlı bebek normalde hafifledi gazı