Kiraz kıymayı ya corbaya koyuyorum ya da köfte yapıp eline veriyorum. Kırmızı eti başka şekilde yemiyor. Tavuğu da genelde göğüs ya da kalçalı but kısmını haşlayıp, minicik doğrayıp neredeyse kıyma haline getiriyorım çorbasına katıyorum. Kandırıyorum biraz yani 🤦♀️