Nuralicihangir Benim kızım sarılık değeri 15 çıkmıştı, doktor “Şuan sınırda, yarın 16 olmuş olursa hastaneye yatırırız, hazırlıklı gel ” demişti. Ogün saat başı emzirdim, aralarda mama verdim. Çok şükür ertesi gün 14 e düşmüştü, sonrada düşmeye devam etti. Yani sarılığın tek çözümü sık sık emzirmek/mama vermek. 1-1.5 saati geçmemeli.