iyikianneyim61 oğlum 10.aya kadar 0-6 ları kullandı 6-18i reddetti eğer kabul ediyorsa zamanı uygun değiştirebilirsiniz. Biz anca 10.ayda kabul ettirdik büyük olduğu için hep tükürdü öğürdü vs değiştiremedik. Bide zaten emziklerini sık yenilediğim için 6.ayı dolduktan sonra da açılmamış 0-6 ay emziğimiz vardı o yüzden bi süre daha kullandı.