Kızlar çoğunuz biliyordur sanırım Eymen hala yoğun bakımda ve ben ona süt götürüyorum düzenli olarak ama bugün maalesef büyük oğlum Ege eline geçirmiş (tamamen benim aptallığıma denk geldi) ve sonuç pompam kırıldı çok uğraştık ama yapamadık 😔 elinde olan var mı? uygun fiyata satabilecek olan? Ben bu pompayı taa büyük oğlum doğduğunda almıştım 56 gün küvez de kaldığı süreçte süt taşıdım ona, Eymen de ilk doğduğunda 1 hafta kaldı küvezde ona da nasip oldu ama buraya kadarmış maalesef ve pompa fiyatları da almış başını gitmiş 🤷♀️