AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kızlar trendyolda gözlüklerde 2. Ürün 1 tl kampanyası var. Sepete ekledim ancak fiyat düşüremiyorum neden? Nasıl olacak? Seba med güneş kremi kullanan var mı çocuğuna? Ondan sipariş edicem 50 faktör? Birde üstü kapalı simitlerden aldım kızım için iyi mi? Mayo mu alayım? Mayo bez mi?
Nekwam AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2 urun ekledigin halde mesela 31 tl olarak gözükmuyosa indirim bitmis fln olabilir.
denizcocuk AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sebamed kullandık 2 aylıktı daha geçen yıl tatile gittiğimizde. Hatta kendimiz de kullandık aynı ürünü 😅 memnun kaldık tavsiye ederim. Yapış yapış değil. Yine de güneşe direkt olarak çok fazla maruz bırakmamak lazım bebeleri.
Mom4775 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Üstü kapalı simitlerde bebekler öne doğru eğilebiliyormuş diye duydum ben onun yerine oturmalı simit aldım sarı iki simiti olan ıntex
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom896 sepeti onayla diyorum. Sonrs fiyat hala aynı gözüküyor kart bilgilerimi girmeden.. Kart bilgilerini girip onayla ve bitir dersem sipariş vermiş olucam. Ama düşmüyor neden?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi denizcocuk Yok cok fazla değil zaten üstü gölgelik simit aldım ona da ☺️
Nekwam AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bakma sen ona indirimli degil demek ki ya da farklı bi hesapla dene. Trendyol bu olur öyle gariplikler🤔
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom896 Sizin trendyol.hesabinizdean bir denermisiniz sizde düşecek mi bende mi sorun var?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom4775 9 aylık zaten öne eğilse de bir şey olmaz, maksat güneşten korusun diye düşündüm. ☺️
Mom4775 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi he bir de prima mayo bez aldım üstüne de mayosunu giydirdim. Kızlarda çok cici duruyor mayolar ay🥰
Deletedmom381 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi trendyolu bilmiyorum ama bebekler için 30+ fktr güneş kremi daha uygun diye biliyorum 50 faktör ‘de daha çok kimyasal var. mayo bez kesinlikle alın denize girdiğinde normal bez çok sisiyor. ustu kapalı Deniz botu aldık bizde araba şeklinde içine oturttuk denizde çok keyif aldı.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom381 Bizde deniz botunun bir değişik olanı mavi olanından alıcaz kız ya işte deseni farklı olsun maksat 😁 Sevindim. Bebekler için 50 faktör deniyor ama bilemedim. Çok beyaz hemen yanar kuzum? Mayo bez mi alayım mayomu yoksa ikisinidemi?
Deletedmom896 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi [url=https://hizliresim.com/Te5OhS][img]https://i.hizliresim.com/Te5OhS.png[/img][/url] Oldu canım bak altta solda