Sütüm normal seviyede ne az diyebilirim nede çok. İlk başlarda sütüm az olduğu için mamaya başladık. 30 ml veriyordum. Şuan 27 günlüğüz günde 3 veya 4 defa 45 ml bazen 60 ml mama veriyorum ama Bi düzen olsun istiyorum açıkçası. Siz günde kaç defa kaç ml veriyorsunuz? Birde 2 gündür kakasını yapmıyor. Gazını çıkarıyor, idrarını da yapıyor neden acaba?