Bebibebi Kızlar bebeğim 32 günlük Kakasını yaparken çok zorlanıyor masaj yapıyorum fayda etmiyor ne yapmak lazım kolay yapması içim karmına zeytinyağıda sürüyorum
TurkerNoyan Bebibebi valla benimki de öyle sanırım bu böyle işleyen bir süreç dünyaya adapte durumu bağırsakların alışması havalar derken normal olsa gerek ya
Deletedmom896 Bebibebi 3. Aya kadar maalesef böyle sindirim sistemi bağırsak kasları oluşana düzene girene kadar böyle
TurkerNoyan Bebibebi ben bi gece öyle ağladım ki 🤷🏻♀️ Ama böyle böyle iyi olcaklar bi bakmışız geçmiş gitmiş büyümüşler💕
Deletedmom896 Bebibebi oda sinirden oluyor gir bak youtubeda ıkınan bebekler yaz bir sürü Dr yorum yapıyor