Elifkaya95 Kafa yapısı genetik bir durummuş ben bir doktor yazısında okumuştım . Annenin yatırma pozisyonuyla alakası yoktur diyordu . Benim bebeğim de küvözde kaldı ve hep sağ tarafa yatırmışlar yüzünü net görebilmek için 🙅🏼♀️ Ben reflü yatağında yatırdım,ortası boşluk şeklinde hem bebek dönerse kusarak boğulmasın diye hem de kafasını şekillendirmeye yarıyormuş . Onunla mı düzeldi emin değilim ama hep sol tarafına yatırmaya çalıştım . Şu an 7 aylık kafası çok güzel ☺️