Selenaygozenn Aşıyı vurulalı 2 ay oldu daha önce yeri kabuk bagladi sonra kendi kendine atti bir daha kabuk bagladi bugun bir daha atti devamli böylemi olacak
Deletedmom411 Selenaygozenn evet aynen öyle hatta bi ara iltihaplandı yine düzeldi öyle öyle geçcek sanırım
Ece-34 Bizim aşımızda aynı durumda doktorumuza sordum korkulacak bişey yok bu durum aşının tuttuğunu gösterir dedi