Sare2_ Kızlar bebeğim 2 yaşında tuvalet eğitimine başladık bugün evde lazımlık var ama dışarıda (geceleri) falan nasıl yapıyorsunuz çişini yaptırıp mı çıkıyorsunuz tecrübelerinizi alırım