Mrs_Sunshine valla benim kızım 21 aylık inanırmısın 4-5 aydır tam anlamıyla yiyor normal yemekleri. Oda benim korkaklıgım Gerci hala bile bazen korkuyorum:) hic cesaret edemedim bogulcak diye. Birkac tehlike atlattık
Ama şuan gayet iyi yiyor yani. Ceviz fındık badem falan haric tabi. Onları asla veremem galiba 😀 10. Ayda erken henüz endişe etmen icin. Yavastan basla birden onune koyarsan yiyemeyebilir belki. Catalla ezme yap once yada bitur blendır yap hafif pütürlü kalsın. Her bebek farklı muhabbeti burdada devreye giriyor bence. Bazı bebişler kütür kütür yiyor😀 yani sonuc olarak alışıyorlar yemeye. Endişe etme derim