merve9434 kızlar 2.5 aylık bebeğim var. Uykum var sürekli, gece hep mıkırdandığı için uyuyamıyorum bölük börçük. Uykuyu kaçıran bi ilaç bişey var mı bildiğiniz? Böyle uykulu olduğumda onada faydalı olamıyorum
dertlikerkenez merve9434 aynı ben 4,5 aylık oldu hala dinlemekten uyuyamıyorum alışamadım 6 aylık olsun kendi odasına geçireyim diye gözüne bakar oldum soguk su içip soguk su ile elimi yüzümü yıkıyorum sürekli bi bildiğim kafein var o da bebeğe zararlı
merve9434 dertlikerkenez benimkinin odası da yok kusar flan diyede korkuyorum ne ses çıkarsa fırlıyorum