Keziban 3 ay 12 günlük kızım var bu sıralar ellerini yumruk yapıp dilini ısırıp sıkıyo neden acaba? Bu durumda olanlar var mi ? Varsa ne önerirsiniz?
Seds Keziban yaaa aynı benim.oglum da öyle sağ kolunu yumruk yapıp dilini emiyor elini tanıyor annesi dilini keşfediyor bu çok güzel bişi :)