Melek-dasdemir merhaba biz bir saat önce sünnetimizi yaptırdık çok şükür. İğne yaparken çol ağlamadı bizimki 3,5 aylık oyuncağıyla dikkatini çektik karşısında sonra 10 15 dk süre veriyorlar emzirdim. Doktor tekrar gelince 10 dk anca sürmüştür o zamanda oyalamaya çalıştık şükür bir sıkıntı olmadı. Teramisin göz kremini 3 gün her alt açışta sür dedi bir de fitil verdi yarımı 1 saat sonra diğer yarımını 3 saat sonra kullan dedi. Arada kabuklanma olabilir sıkntı değil dedi. Dikişler 1 ayda tamamen düşer normal bu dedi. Bir daha kontrole gitmeye de gerek yokmuş memnun kaldık biz. 415₺ ödedik