Gmznzalbrls-1820 Kızlar ateşim 38 i geçmiş iki gündür de başım ağrıyor ve kızım iki yaşında onunla başı ağrıyor korkuyorum
papatya_annesi Gmznzalbrls-1820 Hastaneye gitmek için neyi bekliyosunuz ki bence hemen gidin ateş var çünkü, bide herkeste farklı gözüküyomuş yan etkiler yanlış olmasın ama sanki baş ağrısı da vardı, ki ben şimdiye gitmiştim