Kızlar bugün 2.ay kontrolümüz vardı. Kalça çıkığımız düzelmemiş çift beze devam dedi doktor 20 gün sonra gel aynıysa aparat verecez dedi :( ayrıca bebeğim 600 gram almış boyu 3 cm uzamış iyi mi sizce ? Ben mamaya başlamak istiyorum dedim ama doktor hayır şimdilik gerek yok dedi.