Leylaninannesi Ay evet bizim de favorimiz o, biz de 5 aylığız bir de Helen Doron şarkılarını söylüyorum ona, dansını da yapıyorum çok eğleniyor. ☺️ Bana kalsa daha ilerletirim, sürekli ingilizce konuşur, hikayeler okurum ama ana diliyle karıştırır, geç konuşur diye korkuyorum.